Exercitii de Pilates

Daca doriti sa va intariti abdomenul si zona pelviana sau sa va construiti o pozitie corecta a corpului, atunci Pilates-ul este pentru dumneavoastra.

De asemenea, exercitiile de Pilates creeaza o puternica conexiune intre minte si corp. Daca va place Yoga, dar simtiti nevoia de un antrenament mai intens, Shape Art Pilates va poate ajuta sa beneficiati de rezultate eficiente, rapide si sustenabile.

Cu toate ca ar putea suna intimidant, Pilates-ul dispune de peste 600 de exercitii, toate avand diferite niveluri de dificultate si care antreneaza diferite grupe de muschi. Conform unui instructor de Pilates, “unul dintre cele mai mari avantaje ale exercitiilor de Pilates este posibilitatea de practicare a acestora de catre orice persoana, indiferent de nivelul la care se afla”.

Cerinte

Practicarea exercitiilor de Pilates ar putea implica costuri ridicate sau echipamente sophisticate, dar in realitate, tot ce ai nevoie este o saltea comoda.

Shape Art Pilates iti prezinta 5 exercitii usoare de Pilates pentru care nu ai nevoie de echipamente sofisticate, si sunt destul de simple pentru a putea fi realizate aproape oriunde si diferite niveluri de conditie fizica.
100 & Rulare ca o minge
1. 100

La baza fiecarei practici Pilates este "100", un exercitiu util pentru a pune sangele in miscare si pentru a va incalzi. Acesta consta in faptul ca trebuie sa inhalati de cinci ori si sa expira?i de cinci ori. Toata concentratia trebuie directionata catre incordarea muschilor abdominali si procesul de respiratie.

2. Rulare ca o minge

Acest exercitiu jucaus este un mod simplu de masaj al muschilor spatelui, in timp ce se lucreaza abdomenul. Exercitiul este bun pentru incepatori, deoarece forma rotunjita a coloanei vertebrale va ajuta sa invatati cum sa utilizati in mod adecvat si eficient muschii de baza, in timp ce ii provocati sa munceasca din greu.

Single-Leg Circles & Single-Leg Teaser

3. Cercuri Single-Leg

Realizand acest exercitiu veti invata cum sa pastrati abdomenul incordat, chiar si atunci cand va miscati picioarele. Un sfat bun pentru incepatori: piciorul de sprijin, in loc sa fie intins, il puteti tine intr-o pozitie indoita. Astfel, va antrenati muschii abdominali si va aliniati pozitia soldurilor.

4. Single-Leg Teaser

Teaser pe un singur picior este o modalitate usoara de pregatire a corpului pentru exercitii de Pilates mai avansate. Stapanirea acestui exercitiu cu un singur picior va ajuta sa invatati cum sa dezvoltati si sa mentineti o pozitie corecta a corpului.
Criss-Cross
5. Criss-Cross

Cine a spus ca exercitiile de Pilates ar trebui sa fie complexe?

Acest tip de exercitiu va ajuta sa lucrati intreaga sectiune mediana si nici nu este atat de complex sau greu de realizat.
Copyright©2014 Shape.Art.Pilates.Studio.
Toate drepturile rezervate.
Termeni si conditii.