SHAPE.ART.PILATES.
QUESTIONS & ANSWERS
Este Pilates o forma de Yoga?
Nu, Pilates nu este o forma de yoga. Este un sistem independent, dezvoltat de Joseph Pilates, care a fost fizician. Acesta si-a insuflat credinta ca sanatatea mentala si fizica sunt interrelationate in Pilates. stiati ca in trecut doar cativa oameni au avut permisia de a practica aceasta forma de exercitiu, si acest lucru restrans, in studiouri specializate?
Poate fi practicat Pilates fara un program personalizat si fara aparat?
Exista doua moduri in care poate fi practicat Pilates: pe saltea sau pe aparat. Pilates bazat pe saltea implica o serie de exercitii facute pe podea. Cheia in acest caz este folosirea combinatiei intre gravitate si greutatea corpului pentru a oferi rezistenta musculaturii. 

Pilates bazat pe echipament reprezinta un exercitiu ce incorporeaza folosirea unor echipamente diferite si greutati pentru antrenarea musculaturii. in zilele noastre, cea mai buna cale de a finaliza un exercitiu complet Pilates si de a ajunge la rezultate extraordinare este Pilates pe aparatele de ultima genera?ie: Reformer de la Balanced Body.
Este bun Pilates pentru spate daca am probleme cu spatele?
Cand Joseph Pilates a inceput sü lucreze la tehnica Pilates ca un sistem complet de dezvoltare a conditiei fizice, l-a numit ‘Contrology‘ - tehnica controlului. Nu este ceva foarte complicat. Acesta credea ca oricine practica Pilates ar trebui sa aiba control permanent asupra fiecarei miscari in parte si in fiecare moment. Expertii spun ca rezultatul acestui exercitiu este un control sporit al musculaturii spatelui, reusind sa elibereze astfel durerile de spate, si al membrelor si muschilor abdominali.
Este Pilates destinat exclusiv femeilor?
Exista o conceptie gresita comuna conform careia Pilates este destinat exclusiv femeilor. Pilates a fost inventat de un barbat si Pilates este destinat tuturor indiferent de sex sau varsta, pentru incepatori dar si avansati.
Cum imi va schimba corpul Pilates?
Consideram ca acesta este cel mai mare avantaj atunci cand practicam Pilates. Sunteti obisnuiti sa va antrenati mintea controland-o prin concentrare si focus? Acum adaugati in acea?i ecua?ie ?i exercitiul fizic intens. Aveti o combinatie mortala intre minte si corp, care lucreaza impreuna in atingerea unui scop. Extrem de provocator! 

De la o flexibilitate imbunatatita la o pozitie mai buna, de la putere sporita a musculaturii la stabilizarea coloanei si de la reabilitare la prevenirea accidentelor – Pilates ajuta. Daca stiti acest lucru si incepeti sa practica?i Pilates, va puteti mentine sanatatea si puteti ajunge la acea forma fizica extraordinara.
Pot practica Pilates daca sunt accidentata sau insarcinata?
Pilates ajuta in reabilitare in multe situatii speciale: sarcina, accidentari de sport, conditii ale coloanei si probleme de disc, operatii ale soldului & genunchiului, MS, Boala Parkinson, RSI. Pe baza intelegerii anatomice a sistemelor musculare si scheletice ale corpului, instructorii nostri de Pilates creeaza un program cuprinzator de exercitii specific fiecarui client. Aceasta asigura sesiuni eficiente pentru a-i ajuta pe clienti sa isi indeplineasca scopul propriu.
Ce este Reformerul Pilates?
Inventat de Joseph Pilates, fondatorul exercitiilor Pilates, Reformerul este un cadru asemanator unui pat cu o platforma plata pe acesta, numit carucior, care se misca in spate si in fata pe rotile de pe cadru. Caruciorul este atasat de un capat al Reformerului printr-un set de arcuri. Arcurile va permit sa selectati diverse niveluri de rezistenta in timp ce caruciorul este impins sau tras de-a lungul cadrului. Caruciorul are un sistem de blocare a umerilor care nu lasa practicantul sa alunece spre capatul Reformerului in timp ce impinge sau trage caruciorul. La capatul cu arcuri al Reformerului, exista o bara reglabila numita bar picior. Barul picior poate fi folosit de picioare sau maini in timp ce practicantul misca caruciorul. De asemenea, Reformerul are benzi lungi cu manere, atasate la capatul superior al cadrului. Acestea pot fi trase cu picioarele sau cu bratele pentru a misca si caruciorul. Greutatea corporala si rezistenta arcurilor fac acest carucior mai mult sau mai putin dificil de miscat. Piesele Reformerului sunt reglabile pentru diverse dimensiuni ale corpului si pentru diverse niveluri de abilitati.
Care sunt beneficiile exercitiilor practicate pe Pilates Reformer?
Reformerul ofera toate beneficiile bine cunoscute ale Pilates, incluzand forta completa, flexibilitate, coordonare si echilibru. Aceste lucruri aduc imbunatatiri in viata de zi cu zi, precum o mai buna postura, miscari gratioase si eficiente si, pentru multi, eliminarea durerilor asociate dezechilibrelor fizice, precum durerile de spate. 

Cand vorbim despre dezvoltarea fortei si Pilates, musculatura din jurul centrului de putere este maxima. Abdomen plat, spate puternic, fese si coapse tonifiate, toate acestea sunt rezultatul acestei accentuari. si alte echipamente, la fel ca si saltelele Pilates fac acest lucru, dar Reformerul creeaza un mediu de exercitii unic si variat. Reformerul este suficient de spatios incat sa cuprinda intreaga gama de miscari, ceea ce este minunat pentru sporirea flexibilitatii odata cu intarirea constructiei. Acesta pare sa invite lungimea pe care dorim sa ne-o cream in corp. si antreneaza corpul sa sustina acea lungime. impingand si tragand cu picoarele si cu bratele contra rezistentei arcurilor, caruciorul si greutatea corpului, va consolidati in general forta corpului. 

Exercitiile asigura o rezistenta suficienta si o varietate de miscari pentru a va ajuta sa va intariti oasele. si are o caracteristica speciala: contractii excentrice ale muschilor. Acest lucru se intampla atunci cand muschiul se intinde prin rezistenta impotriva unui forte. Reformerul este o structura de contractii excentrice. Aceasta reprezinta una din cheile realizarii unei musculaturi lungi, puternice, fara a se deforma, lucru pentru care este cunoscut Pilates.
intrebari pilates
LEARN/HOW TO MOVE IN EFFICIENT PATTERNS
Exercitiile Pilates exerseaza concomitent cateva grupe musculare, in mod lin, cu miscari continue. Dezvoltand tehnica potrivita, iti poti chiar invata corpul sa se miste intr-un mod eficient, sigur – inestimabil ca valoare pentru refacerea dupa accidente, performanta in sport, o postura corecta si sanatate optima. 
Copyright©2014 Shape.Art.Pilates.Studio.
Toate drepturile rezervate.
Termeni si conditii.